Recenzije

O poeziji Miloša Brkića

O poeziji Miloša Brkića Poezija Miloša Brkića predstavlja umetničko traganje između jave i sna, nadahnuto romantičnim i poetskim doživljajem, ali obogaćeno obrascima. Naime, čitajući njegovu poeziju čitalac uviđa da ovakva poezija otvara široke umetničke mogućnosti, a pri tome umetnik zadržava značajnu notu tajanstvenosti i nepredvidivosti: praktično u svakom pesmi autor nas vodi, drži u neizvesnosti, […]

O poeziji Miloša Brkića Read More »

Tragom samosvojnog pesničkog identiteta

Tragom samosvojnog pesničkog identiteta Koliko je poezija nepredvidiva u svojim brojnim pritokama, bez obzira na nepresušiva poetička izvorišta i osvojene različite jezičke matrice, pokazuju pesme u knjizi „Senke u očima“ Miloša Brkića, pesnika koji stasava u požeškom književnom rasadniku. Ovaj mladi pesmotvor, može se tako reći, iako je granica mladosti i uopšte stvaralačkog otkrivanja, rastegljiva

Tragom samosvojnog pesničkog identiteta Read More »

Ljubav i ljubavnost u poeziji Miloša Brkića

Ljubav i ljubavnost u poeziji Miloša Brkića Postoje pesme koje svojim snažnim, emotivnim porukama meteoritski bljesnu, odajući i osvetljavajući svu tananost i čudastvenost stanja i osećanja zaljubljenog bića, njegove najintimnije i najnežnije posebnosti u svetu voznesenosti i posvećenosti ljudske. Postoje pesnici koji godinama u sebi nose lirsku odrednicu tajanstva lirskoga skaza i izraza, kojima se

Ljubav i ljubavnost u poeziji Miloša Brkića Read More »

Goreti na vatri emocija

Goreti na vatri emocija Živa poezija je anticipacija, vizija, ljubavi u svemu što iz emocije svedeno je u promisao, u ono čemu je moć mišljenja posvećena. Sve to govori da poezija nije slučajnost, ona ne trpi empirističko mešanje događaja i slučajnosti. Eon beskonačnog jeste ljubav u pesmi, zato se i piše „pesma o pesmi“ jer

Goreti na vatri emocija Read More »